Blog del professor de la Facultat Álex Martínez Envelliment, màrqueting i comunicació. Conceptes oposats?

El professor de "branded content" i direcció d'empresa publicitària a la facultat, Álex Martínez és un publicitari barceloní apassionat per la comunicació, en les seves diferents facetes. Al seu blog "Comunicació és tot" ens ha deixat un interessant article titulat "Que hi ha de nou vell?"

[+]
Congrés Logronyo Professors del Departament presenten un pòster en la “9ª Conferencia internacional sobre revistas de Ciencias Sociales y Humanidades”
Les professores del Dept. de Publicitat, RP i comunicació Audiovisual, Patrícia Lázaro i Ana Entenza, el professor jubilat Daniel Tena i el professor de l’Àrea de Documentació Alfons Gonzàlez, han presentat un pòster on s’explica la recuperació de la revista Questiones Publicitarias.
[+]
Fira del Talent Fira de màsters i postgraus de la facultat
Vine a conèixer la nostra oferta formativa de màsters i postgraus el proper divendres 17 de maig de 13 a 15h al hall de la facultat.
[+]
Relacions públiques Judit Albert Gil guanya 3r premi dels Premios Excelencia Universitaria AIRP 2019
L’exalumna del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, Judit Albert Gil, ha guanyat el 3r premi  en la categoria de millors Treballs final de Grau sobre Relacions Públiques.
[+]
Imatge Nestor Braidot Llicó Magistral de neurmàrketing a càrrec del Dr. Néstor Braidot
El dilluns dia 29 d’abril,  el Dr. Nèstor Braidot, conferenciant, escriptor i consultor d’empresa, farà una lliçó Magistral al Màster propi de Neuromàrqueting.
[+]
llibre Estrella Barrio Nova publicació sobre Responsabilitat Social Corporativa de la professora Estrella Barrio
La professora Estrella Barrio presentarà el seu llibre Responsabilidad Social Corporativa. De la noción a la gestión. el proper divendres 5 d’abril, a les 15h, a l’aula 7 de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
[+]
Barcelona Shopping and Shooting VI Concurs Bcn Shopping&Shooting: Concurs de curts ràpids de BCN
5 dies per fer un curt de 5 minuts amb una paraula clau i una botiga protagonista.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx I0/224
C/ de la Vinya,Edifici I