inauguració edició 4 symposium grafica Symposium gràfica 4a edició
La IV trobada d'acadèmics, professionals i estudiants de disseny gràfic, de la publicitat i de la creativitat publicitària s'ha celebrat els dies 6, 7 i 8 de setembre a Barcelona. Hi han assistit 40 participants, alguns d'ells procedents de la resta de l'Estat Espanyol i alguns d'Amèrica llatina.
[+]
Taller d'Andreu Van Hooft Taller: "La publicitat, amb o sense paraules?" a càrrec del Dr. Andreu Van Hooft
El dimecres 26 de setembre a les 18 h., a la sala de reunions I/0044, se celebra un taller a càrrec del Dr. Andreu Van Hooft, professor de la radboud Universiteit Nijmegen.

[+]
Graduació grau de Publicitat 2017-2018 Aquest divendres, Graduació dels estudiants de Publicitat i Relacions Públiques (curs 2017-18)
Aquest divendres 21 de setembre, els estudiants del Grau de Publicitat i Relacions Públiques que van acabar el curs 2017-2018, celebraran la seva graduació a l'aula Magna de la Facultat de Comunicació.
[+]
inauguració edició symposium grafica Inauguració 4a Edició del Symposium Grafica
Ahir al vespre es va inaugurar el quart Symposium Grafica, organitzat per les revistes Grafica i Questiones Publicitarias i sota la coordinació del Dr. Daniel Tena, professor del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
noticia DCEI Fi de curs pels i les Dircom de la UAB
Ha arribat el fi de curs del Màster DCEI després de vuit intensos mesos de formació teòrico-pràctica de la mà de més de quaranta professionals de primera línia en l’àmbit de la comunicació.
[+]
Doctorat 2018 Els doctorands en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques, realitzen la Prova de Seguiment del curs 2017-18
La setmana del 18 al 22 de juny els nostres doctorands en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques, van presentar els seus avenços davant del tribunal avaluador i van celebrar la Working doctoral Group 2018, amb la presència de tres investigadors convidats.
[+]
Fotos tribunal Final Màster ECD Cloenda Màster en Estratègia i Creativitat Digital curs 2017-2018
El passat 15 de juny, els alumnes del Màster en Estratègia i Creativitat Digital 2017-18 van presentar els seus Treballs Finals davant del tribunal. L'acte es va celebrar a la Casa de Convalescència, a Barcelona.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx I0/224
C/ de la Vinya,Edifici I