IM_Serra_Hunter Concursos de professorat

Oferta de contractació de professorat al departament BABVE

Tesis Estudis de Tercer Cicle

Informació sobre les tesis doctorals llegides al departament durant l'any

Nova edició de les Jornades de Bio-Recerca UABio

Els departaments de la Facultat de Biociències organitzen les VI Jornades de Bio-Recerca UABio fins al 17 de juny, a la Sala d’Actes de la facultat, per donar a conèixer la recerca que es duu a terme i fomentar el debat i l’intercanvi de coneixement. En el marc de les jornades s’ha fet entrega dels premis del concurs Exponatura UAB 2021.

Cartell ExponaturaUAB 2020 2021 ExponaturaUAB 2020/21

Torna el concurs de fotografia de la biodiversitat ExponaturaUAB 2020/21.

LOGO BABVE Jornada de Recerca i ExponaturaUAB

El proper 15 de juny ens trobem tots de nou a l'edició telemàtica i presencial de la VI Jornada Científica del BABVE

[+]
Mariona Ferrandiz Mariona Ferrandiz, Premi de Recerca Científica de l'Ajuntament de Barcelona

La professora del Departament de Biologia Vegetal, Biologia Animal i Ecologia i investigadora del CREAF ha guanyat el premi pel projecte “Replantegem entorns escolars”, per implicar l’alumnat en l’elaboració de propostes per reverdir els seus patis.

[+]
Trampes per a vespa asiàtica Comença un estudi pràctic sobre la vespa asiàtica a la UAB La Unitat de Zoologia del Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia desenvoluparà una campanya de detecció i captura de reines de vespa asiàtica al campus, amb estudiants del Grau de Biologia Ambiental. [+]

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia