Defensa de la Tesi de Kaidi Hu

El dia 23/7/2021, presentarà la seva Tesi Doctoral Kaidi Hu, desenvolupada en el grup de Grup de Bioegradació de Contaminants Industrials i Valorització de Residus.

CarlesSola La Xarxa Vives atorga la Medalla d'Honor a Carles Solà

La Xarxa Vives d’Universitats lliurarà la Medalla d'Honor al químic i exrector de la UAB Carles Solà en un acte que tindrà lloc el 2 de juliol, a les 12 h, i que es podrà seguir en directe.

Defensa de la Tesi de Cecilia Polizzi

El proper dia 17 de juny, presentarà la seva Tesi Doctoral Cecilia Polizzi, desenvolupada entre el grup GENOCOV del Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental i la Universitat de Florencia.

[+]
Premi Sant Jordi Natalia Blázquez Reconeixement al treball de Natàlia Blázquez als Premi Sant Jordi 2021 de l'Institut d'Estudis Catalans

L'Institut d'Estudis Catalans (IEC) ha atorgat el premi Rafael Campalans de Ciències de l'Enginyeria a Natàlia Blázquez Pallí, pel treball realitzat durant la seva tesi doctoral titulada "Avaluació de la viabilitat de les estratègies de bioremediació en aqüífers contaminats amb dissolvents clorats".

[+]
RectorJavierLafuente El catedràtic d'enginyeria química Javier Lafuente, elegit nou rector de la UAB

El catedràtic d'enginyeria química, Javier Lafuente, ha estat elegit nou rector de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a les eleccions que han tingut lloc, per votació electrònica, els dies 27 i 28 d’octubre.

[+]
Francesc Gòdia, President Banc de Sang i Teixits "Les capacitats analítques del Banc de Sang i Teixits s'han posat al servei del país"

Entrevista a Francesc Gòdia, nou President del Banc de Sang i Teixits, i catedràtic del Departament d’Enginyeria Química, Biològica i Ambiental. Descobrim els reptes que afronta i quina és el paper de la institució durant la pandèmia.

[+]
RECYCLES, un projecte europeu per millorar la viabilitat de les plantes de tractament de residus

Investigadors del Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental coordinen el projecte europeu RECYCLES, que treballarà per millorar la viabilitat tècnica, econòmica i mediambiental de les plantes de tractament de residus explotant i integrant els cicles del carboni, nitrogen i sofre. L’objectiu és promoure la innovació en biotecnologies i solucions per tal de millorar el tractament de residus sòlids, líquids i gasosos i la recuperació de recursos, amb la finalitat de combinar aquests processos biològics innovadors i així reduir els requeriments energètics de les plantes de tractament.

play play
Enginyeria Enzimàtica

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament d'Enginyeria Química