Activitats amb reconeixement acadèmic

Imatge crèdits RAC Servei de Llengües

El Servei de Llengües t’ofereix un conjunt d’activitats gratuïtes relacionades amb les llengües que et permeten obtenir 1 ECTS.

Llengua per Marxar d’Erasmus (anglès, alemany, francès i italià)

Si marxes d’Erasmus aprofita els tallers de llengua anglesa, alemanya, francesa i italiana que preparen els estudiants de mobilitat autòctons que han de visitar una universitat estrangera des del punt de vista de la llengua i de la cultura.

Nivells mínims requerits per a cada llengua:
- anglès: trobar-se entre el nivell 3 (B1) superat i el nivell 5 (B2 superat)
- alemany: nivell 2 (A2) superat
- francès i italià: fins a un nivell 2 (A2) superat

Crèdits: 1 ECTS
Període de la formació: segon semestre i estiu (consulteu cada llengua).

Voluntariat Lingüístic

Taller adreçat a estudiants que vulguin acompanyar un estudiant de mobilitat en la pràctica del català i el coneixement d’aspectes culturals. L’activitat se centra en la preparació i realització de trobades pràctiques entre els estudiants on i quan ho decideixin.

Període de la formació: primer i segon semestre

Aprenc Tres Llengües Simultàniament

Taller d’aprenentatge simultani de tres llengües romàniques, per a persones que volen comprendre en molt poc temps textos en italià, francès i portuguès. El curs se centra, sobretot, en la comprensió lectora.

Es requereix, com a mínim, el nivell de suficiència (C1) de català i/o castellà.

Crèdits: 1 ECTS
Període de la formació: segon semestre
Més informació

Els Estudiants Parlen de Llengües: Propostes de Política Lingüística a la Universitat

El taller dona a conèixer aquells aspectes sobre política lingüística universitària que permetin dur a terme una anàlisi crítica de la gestió del multilingüisme en l’àmbit universitari i també elaborar propostes d’actuacions. Adreçat a alumnes de la UAB que tinguin interès a fer aportacions en aquest àmbit.

Crèdits: 1 ECTS
Període de la formació: primer semestre

Taller de Disseny d’Activitats Lingüístiques i Culturals

Taller per aprendre a dissenyar, elaborar i desenvolupar activitats lúdiques que promoguin la diversitat lingüística i cultural del campus. Es treballarà per idear activitats que mostrin la realitat multilingüe i multicultural des de la creativitat, la senzillesa i la participació de les persones que configuren la comunitat de la UAB.

Període de la formació: primer i segon semestre