Arxiu de notícies

Unió Europea

La UAB organitza un taller sobre el curs de preparació per treballar a la UE

La sala d’actes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia acull, dimarts, 19 de febrer, a les13 h, un taller sobre la nova edició del 'Curs de Preparació per a Concursos i Oposicions de la Unió Europea i Organismes Internacionals' que s’iniciarà el març. L’assistència al taller, prèvia inscripció, és gratuïta.

Justicia

El problema ético del mal menor

La unitat docent de Dret Penal i Criminologia organitza la conferència el “El problema ético del mal menor” la qual será impartida pel Prof. Gabriele Fornasari, Catedràtic de Dret Penal de la Universitat de Trento.

Derecho Animal

10 anys de la revista dA. Derecho Animal

dA. Derecho Animal s'ha convertit en una publicació juridíca de referència dins de l'àmbit del Dret Animal, un camp que ha anat agafant força els ultims anys, tenint en compte que el 2009, quan va néixer la revista, el terme encara no gaudia d'acceptació dins el món acadèmic.

Premi Excel·lència

La UAB llança el I Premi a l’Excel·lència Docent

La convocatòria està dirigida al professorat universitari en actiu amb vinculació permanent a la UAB i amb un mínim de 10 anys de dedicació docent universitària. Les sol·licituds es poden presentar entre el 7 de febrer i el 22 de març.