Arxiu de notícies

Assolint reptes? Realitats i polítiques LGTBI a la Universitat

Aquest 17 de maig, dia Internacional contra la LGTBIfòbia, des de l’Observatori per a la Igualtat amb col·laboració amb la Unitat de Dinamització Comunitària organitzem un acte a la Plaça Cívica, a les 12h sobre Realitats i polítiques LGTBI a la Universitat, amb aforament limitat i amb totes les mesures necessàries per garantir la seguertat. Per assistir a l’acte caldrà inscripció prèvia.

Escola Emerging 2021

Inscripció oberta per a l'escola DOC-FAM: Emerging 2021

Emerging 2021 és l'escola per a doctorands sobre 'materials avançats funcionals per aplicacions emergents', on podràs xerrar amb un gran nombre d'experts en el camp dels materials avançats. Amb un format híbrid, on les presentacions es faran online, però la sessió de pòsters es celebrarà a la terrassa de l'ICMAB. No t'ho pots perdre!

Cribratge a la plaça Cívica

Nou cribratge massiu al campus de Bellaterra

Del 5 al 7 de maig, el Departament de Salut de la Generalitat organitza una segona edició del cribratge massiu entre tots els membres del personal i de l'alumnat de la UAB per detectar casos asimptomàtics de COVID-19 i persones que han passat ja la malaltia.

Concurs

La final del concurs Tesi en 4 minuts serà el 18 de maig

El 18 de maig, a les 11.30 h, tindrà lloc l'acte de presentació del concurs Tesi en 4 minuts. A la final, dotze estudiants de doctorat de la UAB explicaran oralment la seva recerca i a continuació el jurat concedirà el 1r i el 2n premi, i el públic votarà telemàticament per concedir el tercer premi.