Arxiu de notícies

Vídeo promocional de la Cursa Solidaria de la UAB 2020, en suport a la Marató de TV3

Arriba la Cursa solidària de la UAB, amb un nou format

La Cursa solidària de la UAB -que organitza conjuntament amb l'Ajuntament de Cerdanyola, i en suport de La Marató de TV3, dedicada enguany a la Covid-19-, es transforma i es farà en un format diferent degut a la pandèmia.

Laura Ruiz Flora, guanyadora de l'accèssit dels IV Premis CEPAC

Un TFG de la UAB guardonat als IV Premi CEPAC

L’alumna de la facultat de dret de la UAB, Laura Ruiz Floria, ha obtingut l’accèssit del IV Premi CEPAC (Centre de Prospectiva i Anàlisi dels Castells) amb el treball “Aproximació a la regulació administrativa del món casteller: de la subvenció al contracte.”

Imatge amb una tauleta on es llegeix

Arriba un webinar per ajudar-nos a trobar feina

El webinar "Estratègies per encarar la sortida professional" constarà de dues sessions. La primera serà el 25 de novembre a les 13 hores i se centrarà en el màrqueting personal. La segona serà el 2 de desembre, també a les 13 hores, i parlarà de les habilitats comunicatives.