Arxiu de notícies

La UAB ja té guanyadors del concurs Tesi en 4 Minuts

El 19 de maig, a les 12 h, s'ha celebrat la final del concurs Tesi en 4 Minuts. El jurat ha concedit el 1r premi a Ana Sánchez, el segon premi a Bruno Rodríguez i el públic ha votat telemàticament per concedir el tercer premi, que ha estat per a Judith Sánchez.

Open Campus Sabadell

Neix el projecte open Campus al Campus de Sabadell

Aquest dijous 19 de maig de 2022 tindrà lloc l'open Campus Sabadell, una iniciativa que vol recuperar l'organització d'activitats presencials al Campus de Sabadell dirigida al Grau d'Empresa i Tecnologia i el Grau de Comptabilitat i Finances de la Facultat d'Economia i Empresa, així com el Grau de Gestió Aeronàutica de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Visites al Campus Online T2

Quin és el millor racó de gespa?

L’Eric Sobrevia i la Paula Ferrer agafen el relleu de l’Anna i la Sandra i es converteixen en els nous UABers youtubers que visiten el campus de la UAB.