Arxiu de notícies

Pla Serra Húnter - 2a convocatoria 2019

Oberta la convocatòria del Programa Serra Húnter 2020

La UAB ha convocat el procés selectiu per a la contractació de personal docent i investigador en la categoria de professor lector (ajudant doctor) de caràcter temporal en el marc del Pla Serra Húnter, que romandrà oberta fins al 10 de setembre.

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis disponibles al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant l'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància en tots els àmbits en què és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

Imatge Itinerari Justícia i equitat educatives

Itinerari Justícia i equitat educatives

3 al 30 de setembre de 2020. Una proposta que vol reunir veus diferents de l'àmbit educatiu per tal de reflexionar sobre qüestions que afecten el dret a l'educació i la qualitat formativa en el nostre context social.

Estudiants

Oberta la inscripció als mínors de la UAB

La UAB ofereix a l'alumnat de grau l'oportunitat de seguir els seus mínors, itineraris acadèmics que permeten adquirir competències d'una disciplina diferent a la titulació que s'està cursant.