Arxiu de notícies

Unió Europea

La UAB organitza un taller sobre el curs de preparació per treballar a la UE

La sala d’actes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia acull, dimarts, 19 de febrer, a les13 h, un taller sobre la nova edició del 'Curs de Preparació per a Concursos i Oposicions de la Unió Europea i Organismes Internacionals' que s’iniciarà el març. L’assistència al taller, prèvia inscripció, és gratuïta.

La FAS premia 19 TFG de temes relacionats amb el desenvolupament sostenible

El passat 29 de gener, la Fundació Autònoma Solidària va celebrar l’acte de lliurament de la segona edició dels Premis a Treballs de Fi de Grau sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global, on es van premiar un total de 19 treballs de fi de grau. En el cas de la Facultat de Veterinària, van guanyar les estudiants Alba Peris i Marta Benosa.

Premi Excel·lència

La UAB llança el I Premi a l’Excel·lència Docent

La convocatòria està dirigida al professorat universitari en actiu amb vinculació permanent a la UAB i amb un mínim de 10 anys de dedicació docent universitària. Les sol·licituds es poden presentar entre el 7 de febrer i el 22 de març.

MasterclassMaratoTV32019

Recerca i emoció, presents a la masterclass de La Marató de TV3

Els projectes de recerca que finança La Marató de TV3 i el tipus de recerca que s'està fent i que caldrà fer així com la solidaritat i l'emoció que hi ha al darrera d'aquest programa, que en la darerra edició s'ha dedicat al càncer, han estat protagonistes de la masterclass de La Marató de TV3, que el dimarts, 19 de febrer, ha tingut lloc a la Facultat de Biociències.