Arxiu de notícies

Vacuna

Comença la campanya de vacunació antigripal

Fins al 18 de desembre, el Servei Assistencial de Salut de la UAB administra la vacuna antigripal com a mesura de prevenció primària. La campanya de vacunació es posa a disposició de tot el personal que tingui un alt risc de patir complicacions relacionades amb la grip o formi part dels grups de risc.

Tricube

Estudiants de la UAB guanyen la competició Ecotrophelia

Cinc estudiants del Grau de Ciència i Tecnologia dels Aliments han guanyat la XI edició dels Premis Ecotrophelia Espanya 2020, que té com a objectiu la creació de nous productes alimentaris eco/innovadors. Ha estat premiada la creació d'un postre en forma de petit cub.

Estudiants

El doble grau en Física i Matemàtiques a la UAB torna a ser l'estudi amb la nota de tall més alta

El doble grau en Física i Matemàtiques que ofereix la UAB ha obtingut, un any més, la nota de tall més alta de tot el sistema universitari català, un 13,528 sobre 14. En 74 titulacions de la UAB, del més d'un centenar que ofereix, la nota d'accés ha pujat respecte el curs passat, en un any rècord de preinscripcions universitàries. El 22,3% dels estudiants han sol.licitat en primera preferència la UAB.

Pla Serra Húnter - 2a convocatoria 2019

Oberta la convocatòria del Programa Serra Húnter 2020

La UAB ha convocat el procés selectiu per a la contractació de personal docent i investigador en la categoria de professor lector (ajudant doctor) de caràcter temporal en el marc del Pla Serra Húnter, que romandrà oberta fins al 10 de setembre.