Arxiu de notícies

Doctor Honoris Causa Jaume Plensa

Plensa defineix l'art com a "introduir la bellesa dins del món quotidià de la gent"

L'escultor Jaume Plensa va ser investit el 6 de novembre com a doctor honoris causa de la UAB després de dedicar la seva carrera a "introduir la bellesa dins del món quotidià de la gent", segons va afirmar a la seva lliçó magistral.

Castellers2018

La Festa Major torna a omplir el campus

El campus s'ha tornat a omplir de paradetes, actuacions musicals i activitats culturals, solidàries i esportives el dijous, 8 de novembre, amb la Festa Major, que enguany s'ha fet amb el lema #UABrefugi: l'Autònoma acull.

UAB Games 2018

Arriba la segona edició dels UAB Games

Del 5 al 14 de novembre se celebrarà al campus la segona edició de la UAB Games sota el lema “Mens Sana in Corpore Sano”, unes jornades esportives transversals, inclusives i solidàries que comptaran amb un ampli ventall d’esports i estaran obertes a tota la comunitat universitària.

Viquimarató

La UAB aplega una "Viquimarató" del patrimoni cultural que hi ha al campus

Una caminada per les obres culturals de la UAB i un taller d'edició i creació de continguts de la Viquipèdia seran les activitats principals de la Viquimarató del Patrimoni Cultural de la UAB, en el marc de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural, de la Setmana Internacional d'Accés Obert i del 50è aniversari de la UAB, el dimarts i dimecres, 23 i 24 d'octubre.

Nit del Consell Social

La primera Nit del Consell Social de la UAB apropa universitat, societat i empresa

El recinte modernista de Sant Pau va acollir, el 4 d’octubre passat, la primera Nit del Consell Social de la UAB en la que es van lliurar els tradicionals premis Universitat-Societat, a la Fundació Barça, i Universitat-Empresa, a Banco Santander, i també dos de nous, el Premi Alumni UAB, a la cineasta Carla Simón, i el Premi Transferència UAB, a l’investigador Miquel Chillón.

Accés Obert. Servei de Biblioteques UAB

La Setmana Internacional de l'Accés Obert arriba a la UAB

La UAB promou l'Accés Obert durant la setmana del 22 al 28 d'octubre: es faran cursos de formació -programats per biblioteques- així com un micro-MOOC a Twitter, la Viquimarató sobre Patrimoni Cultural, i alhora es farà difusió d'un vídeo que explica què és l'accés obert.

ColeLlibres50Anys

Es presenta "50 anys d'experiències UAB"

La UAB va presentar la col·lecció «50 anys d’experiències UAB», el dimarts 9 d’octubre, a les 19 h. a la Casa del Llibre (Barcelona), en el marc del 50è aniversari. Francisco Rico, Ramon Pascual, Aantoni Serra-Ramoneda i José Enrique Ruiz-Domènec són els autors dels quatre llibres.