Connecta't al web

Activitats des del web de la FM

Podràs veure totes les activitats des de la pàgina principal del web de la FMUAB!

Dijous 29 d'octubre
13 h
Presentació del lema FMUAB20, a càrrec del Vicerector de Relacions Internacionals i Alumnat, el Dr. Marius Martínez, seguit de la conferència inaugural L'ensenyança del coronavirus: Una refundació de la societat fonamentada en la cura, a càrrec de la Dra. Maria Jesús Izquierdo.
Dijous 5 de novembre
Hora Activitat
13h Què fem a la FM? programa de ràdio en viu des de la UAB Mèdia.
14h Inauguració de la Festa Major, a càrrec de Màrius Martínez, vicerector de Relacions Internacionals i Alumnat-.
14.05h Pregó de la festa major: Cuidem-nos a la UAB!, a càrrec de la Claudia Fernández, estudiant d’Infermeria i l’Elena Bechtold Javier, estudiant de Medicina.
14.10h Actuació del Cor de la UAB, des del campus de Bellaterra, Facultat de Filosofia i Lletres amb la direcció de Poire Vallbé.
14.30h Curtmetratge "Negre de merda"
14:45h Covers, a càrrec de Korean Club
14.50h

Karaoke en línia, dinamitzat pel col·lectiu d'estudiants Korean Club | Cal inscripció prèvia.

15.45h

Actuació del grup Psicodrama, dins del Furia Fest, des de la Sala Teatre de la UAB

16h Sueños entre la Niebla, partida de rol online de D&D a la plataforma roll20 organitzada pel Club de Rol de la UAB | Per participar cal enviar un DM a CRUAB
16.15h Actuació del grup Nanettes, dins del Fúria Fest, des de la Sala Teatre de la UAB
17h Torneig d'escacs a càrrec de Chess UAB mitjançant la plataforma Chess.com | Cal inscripció prèvia
17.15h Selecció de videodanses, a càrrec de Cultura en Viu
17.35h Música de poetes a la Plaça Cívica, a càrrec del col·lectiu Artencurs
17.40h

Manojo de Ideas, monòleg de Joan Estrader a la direcció de Jesús Peñas.

Una hilarant reflexió sobre la creativitat, una mirada absurda de la realitat i un exercici d’ingeni per mostrar al públic una visió alternativa del concepte de disseny, amb l’humor com a eina principal.

18.30h Recull de clips del grup Montserrap, dins del Fúria Fest
18.40h Actuació del grup Aura, dins del Fúria Fest, des de la Sala Teatre de la UAB
19.45h Actuació del grup Ginestà, dins del Fúria Fest, des de la Sala Teatre de la UAB.