Celebració el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència
L'Escola de Doctorat organitza una activitat amb motiu del Dia de la Dona i la Nena en la ciència.
El dimecres 11 de febrer de 9:30h a 10:30h, l'Escola de Doctorat realitzarà una activitat pel Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.
El Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència és una jornada destinada a reconèixer el paper crucial que les dones han tingut i tenen en el camp de la ciència i l'enginyeria, així com a promoure la igualtat de gènere en aquests àmbits.
Un dels objectius és oferir espai per visibilitzar i reflexionar sobre la nostra presència i paper en aquests àmbits.
L'altre objectiu és inspirar i fomentar la participació abordant les barreres i els estereotips de gènere que encara existeixen en aquests sectors.
Aquesta activitat serà presencial a la Sala Carles Perelló (planta -1, Escola de Doctorat) i es farà tant en català com en castellà.
Aquesta activitat està dirigida a tots/totes els/les doctorands/es. Aquests hauran de realitzar la inscripció. La resta d'interessats/des podran assistir sense cap invitació prèvia.
Més informació i inscripcions (per accedir cal l'identificador NIU@uab.cat i la paraula de pas)