Viu a la UAB

Arxiu de notícies

Enquesta d'inserció laboral dels titulats universitaris catalans

Del 9 de gener al 31 de març de 2017, més de 32.000 persones titulades del sistema universitari català seran enquestades per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) per conèixer la seva inserció laboral. L'objectiu és recollir informació per millorar els plans d'estudis.

Bones festes!

La seu d'Alumni UAB restarà tancada del 26 de desembre al 8 de gener ambdós inclosos.

Laboratori d'idees sobre el Vehicle Autònom Connectat

El proper 11 de gener de 2017, el Parc de Recerca UAB acollirà un laboratori d'idees sobre el vehicle autònom connectat, que reunirà empreses, investigadors i entitats per treballar en comú a través de metodologies de cocreació i design thinking per definir l’entorn, les problemàtiques, necessitats i oportunitats del sector, i algunes tecnologies que contribueixin a fer-hi front.