Viu el Campus SIS

El Campus Saludable i Sostenible (Campus SIS) és un projecte que engloba dos plans: el Campus Saludable i el Campus Sostenible. Ambdós projectes van adreçats a totes les persones que estudien i treballen a la Universitat. Inclouen actuacions amb un elevat grau de transversalitat que tenen com a missió millorar la salut de la comunitat universitària promovent entorns i hàbits per a un estil de vida saludable i assolir una universitat més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

Aquest curs, a més, s’engega el carnet Viu el Campus SIS, amb el qual els i les estudiants podran gaudir de les activitats del Campus Saludable i Sostenible i reconèixer 2 crèdits ECTS. Per a fer-ho, cal inscriure’s mitjançant aquest formulari i realitzar un pagament de 15 €.

Com es pot aconseguir el carnet Viu el Campus SIS?
1.    Inscriviu-vos mitjançant aquest formulari.
2.    Feu el pagament de 15 €.
3.    Recolliu el carnet al Centre de Recursos per a Col·lectius el dijous de 13 h a 15 h.
4.    Participeu en les activitats1 recollides al blog Viu el Campus SIS.

En quines activitats puc participar?
Podeu participar en les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible, en les activitats de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, a l'ACTIVA'T i MOU-TE i a la Cursa Solidària de la UAB2

1Per a participar en algunes de les activitats cal inscripció prèvia.

2Amb l'obtenció del carnet Viu el Campus SIS s'inclou el pagament de la inscripció a la Cursa de la UAB. A l'hora d'inscriure-us, marqueu la casella conforme hi participareu i rebreu tota la informació necessària.