Lliga de Secundària i Batxillerat

La fase local de la IV Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats a la Universitat Autònoma de Barcelona es desenvoluparà els propers dies 6 i 7 de febrer a la Sala Teatre de l’Àgora (edifici R).

La participació dels estudiants de 4t d’ESO i batxillerat en aquesta activitat permet treballar continguts de forma dinàmica i participativa. En aquest sentit, les habilitats de comunicació no verbal, la recerca d’informació, l’anàlisi d’una temàtica concreta i, sobretot, el treball en equip generen un espai de formació i aprenentatge excepcional.

El tema d’aquesta quarta edició és: Els animals tenen drets?

La fase final, on podran participar els equips guanyadors de les fases locals, serà el 27, 28 i 29 d’abril a la Universitat Pompeu Fabra.

Trobareu més informació sobre la Lliga de Debat de Secundàriai Batxillerat al lloc web Tu prens la paraula.

Aquí us podeu descarregar les bases de participació.

També us podeu descarregar el reglament de la competició i el dossier de participació.