Setmana Saludable i Sostenible

La VII Setmana Saludable i Sostenible de la UAB es celebrarà entre el 4 i el 8 d'abril de 20l6 i està pensada per a promocionar activitats entre la comunitat universitària que afavoreixin l'adquisició d'hàbits saludables i sostenibles.

En el marc d'aquesta setmana els estudiants proposen un seguit d'activitats amb la finalitat de promoure hàbits per un estil de vida saludable i sostenible.

- Dimecres 6 d'abril.

12h - El cervell dinàmic corre per canviar el cervell, a càrrec de David Costa.
L'activitat física modifica les capacitats cognitives (memòria, atenció...) i executives.
Lloc: Sala d'Actes de l'Àgora (Edifici R). Plaça Cívica.

13h - Antropologia i salut. Salut, diversitat cultural i desigualtat social, a càrrec de Lucía Sanjuan
La salut i la malaltia són conceptes que impliquen una dimensió no només individual i biològica, sinó també social i cultural. Així cada cultura té les seves pròpies conviccions respecte a què significa la salut i la malaltia, com funciona el cos o quin és l'origen i el tractament adequat per a cada trastorn. Les pràctiques i creences respecte a aquestes qüestions formen part del conjunt de la cultura i no han de ser estudiades de manera aïllada.
Lloc: B7/034 Aula 212

- Dijous 7 d'abril (pendent de confirmar horaris)

Tallers lúdics-socials a càrrec de col·lectius inscrits en el Directori, registre del teixit associatiu gestionat per la Unitat de Dinamització Comunitària.

· Taller de castells, a càrrec de Ganàpies de la UAB.

· Taller de swing, a càrrec de Swing UAB.

· Taller de tècniques de rugby, a càrrec de Centaures de la UAB.

- Divendres 8 d'abril

12h - Al·lèrgens en els aliments i el seu etiquetatge, a càrrec de Mª Manuela Hernández.
T'has preguntat alguna vegada quants al·lergens hi ha en els aliments que ingereixes cada dia? Creus que hi ha ingredients que no es troben a l'etiquetatge dels productes? Tant si ets al·lèrgic com si t'interessa saber exactament què mengem cada dia pots venir a informar-te i resoldre els teus dubtes.
Lloc: Aula 4 Facultat de Veterinària.

A més aquí podeu consultar el programa complert d'activitats de la VII Setmana Saludable i Sostenible de la UAB.