Reflexions sobre el 3+2

El vicerectorat d’Estudiants i Cooperació conjuntament amb el Consell d’Estudiants de la UAB, CEUAB, organitzen una jornada sobre les possibles reformes de les titulacions de grau i màster que properament es plantejaran amb l’objectiu de compartir informació i reflexions.

12 de maig
16.00 h a 19.00 h

Sala Cinema de la UAB

16.15 h Taula 1
Panoràmica dels estudis de grau i màster en diversos països: accés, finançament, estructura dels estudis i requisits del mercat de treball.

16.45 h Taula 2
Els estudis d'Humanitats i Ciències Socials: Traducció i Interpretació, Filosofia i Lletres, Educació i Psicologia.

17.30 h Taula 3
Els estudis de Ciències Socials i Jurídiques: Economia, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret, Periodisme i Comunicació.

18.15 h Taula 4
Els estudis de Ciències i Biociències: Ciències Experimentals, Biociències, Enginyeries, Medicina i Veterinaria.

Fila zero: Estudiants representants del Consell d’Estudiants de la UAB, delegats i delegades de grup acadèmic de les diferents àrees d’estudi i altres.

Organitza: Vicerectorat d’Estudiants i Cooperació, Consell d’Estudiants de la UAB, Unitat de Dinamització Comunitària.