Centre de Recursos per a Col·lectius

Equipaments per a la participació d'estudiants a la UAB

El Centre de Recursos per a Col·lectius és l'espai de suport al teixit associatiu i als consells d’estudiants de la universitat. Es troba situat davant l’Hemeroteca i davant de l’accés a la Sala d’Estudi de l’Edifici d'Autoservei de la Plaça Cívica. El centre disposa d’espais de reunió i és el lloc de referència de gestió dels recursos logístics i de difusió de la Unitat de Dinamització Comunitària. A més, és la seu social del CEUAB, el Consell d’Estudiants de la UAB, l’òrgan de representació d’estudiants de la universitat.

El Centre de Recursos per a Col·lectius disposa dels següents equipaments:
- 1 despatx d’atenció a l’estudiantat i gestió dels col·lectius i consells d’estudiants.
- 3 sales de reunió amb capacitat per a unes 15 persones.
- 1 espai multimèdia amb ordinadors i punts de connexió a la xarxa. A més, es disposa d’un espai de recepció situat just a l’entrada del Centre.
- Punt de recollida de taules, cadires i carpes per a les activitats de dinamització a la Plaça Cívica.
- Punt de repartiment i emmagatzematge del correu postal dels col·lectius inscrits en el Directori.
- Punt de repartiment i recollida de cartells i disseny de suport a la difusió dels col.lectius.

L’horari d'obertura és d’10.00 h a 19.00 h, de dilluns a divendres.
Per a fer reserves de sales només cal anar al Centre de Recursos per a Col·lectius, trucar al 935813105 o enviar un correu electrònic a suport.participacio@uab.cat.
En el cas que el Centre de Recursos per a Col·lectius estigui en ple funcionament i no disposi de cap sala per a cedir a un col·lectiu o consell d’estudiants, els tècnics de referència gestionaran  l’ús de les sales de l’Edifici l'Àgora.