Formar part dels grups estables de les aules

Imatge general grups estables

Preinscripcions: setembre de 2016

Proves d'accés: setembre i octubre de 2016

Des de Cultura en Viu volem que el campus de la UAB sigui també un espai de formació i creació artística. Per això, aquest és un dels objectius al qual es dediquen més recursos, i així fer possible les Aules de Teatre, Música i Dansa.

Les Aules són espais de formació i creació artística regular en què s'ofereix l'oportunitat d'iniciar-se o continuar amb la formació d'una disciplina artística. El nivell més alt de cada Aula s'anomena Grup Estable i en l'actualitat n'hi ha 5:

Grup Estable de Dansa
       Grup Estable de Teatre
       Cor
       Cor de Cambra
       Orquestra

Els Grups Estables estan formats bàsicament per membres de la comunitat universitària, tan alumnat com professorat i personal d’administració i serveis, que treballen plegats sota les instruccions d’un professional amb reconeguda trajectòria artística i pedagògica. La dedicació que requereix formar part dels grups estables és alta, així com la seva recompensa formativa.

Informació per a totes les inscripcions

L'avaluació i l'obtenció dels crèdits s'estableix en base a l'assistència al 80% de les sessions, la presentació de treballs que pugui sol·licitar el professor, i/o d'altres criteris que estableixi el responsable o professor de l'activitat.

Places limitades a tots els grups.

No es podran convalidar més de 6 crèdits ECTS de les activitats artístiques per grau acadèmic.

Totes les dates i horaris poden patir canvis d’última hora.