El treball de fi de grau

El treball de fi de grau té com a objectiu plantejar als alumnes de Ciències Ambientals fer un projecte orientat a resoldre problemes ambientals del nostre entorn. Així mateix, facilita l’assimilació per part dels alumnes d’una cultura del projecte de medi ambient, i dotar-los d’eines que els permetin desenvolupar-lo. A més, és bona eina per integrar els diferents vectors ambientals estudiats en altres assignatures cursades durant la carrera i permet introduir dinàmiques als estudiants que els ajudin a interrelacionar-se amb professionals de l’empresa privada, de l’administració i la universitat,del medi ambient, del patrimoni natural, dels espais naturals protegits i equipaments, de la comunicació i l’educació ambiental i la tecnologia, entre d'altres.

Es tracta d'una assignatura de 15 crèdits i per poder cursar-la amb qualitat es recomana no estar matriculat a més de dues o tres assignatures durant el semestre. Es recomana assistir al primer dia de classe amb tres temes preseleccionats i es recomana venir amb els grups (d'unes 4 persones) ja formats.

En el cas de TFG Singulars, es prioritzen els treballs en parella. Us convidem a contactar amb els professors que proposen els TFG Singular per saber-ne més detalls i poder concretar la vostra proposta.

En el cas de TFG de la Doble titulació de CCAA i Geologia, teniu l'opció de fer el TFG conjuntament amb els dos àmbits, Ciències Ambientals i Geologia. Cal complir amb una sèrie de requisits que es troben inclosos a la Guia Docent (consultar la Guia Docent a la web dels Graus de la UAB). Poddrà ser també un TFG Singular, donat que hi ha propostes de professors per fer TFG en aquests dos àmbits alhora (per anar bé cal tutor de CCAA i tutor de Geologia).

En aquest apartat trobaràs informació relacionada amb el treball fi de grau dels teus estudis de Ciències Ambientals a l'Autònoma, així com pels estudiants de la Doble titulació que vulguin realitzar els TFG de CCAA i de Geologia conjuntament.

Consulta els documents adjunts que trobaràs en aquest apartat de TFG de la pàgina web del Grau.

El calendari del 1r semestre del curs 2018-2019

Treball Campus Ofertes de treball, assessorament i mobilitat

Ajuts, beques i convocat˛ries. UAB Cercador Ajuts, beques i convocat˛ries. Obre el cercador i perfila la teva cerca!

CONTACTA AMB NOSALTRES

Grau de CiŔncies Ambientals Cristina Palet +34 93 581 3475