CiŔncies Ambientals > Treball fi de grau > Introducciˇ

El treball de fi de grau

El treball de fi de grau té com a objectiu plantejar als alumnes de Ciències Ambientals fer un projecte orientat a resoldre problemes ambientals del nostre entorn. Així mateix, facilita l’assimilació per part dels alumnes d’una cultura del projecte de medi ambient, i dotar-los d’eines que els permetin desenvolupar-lo. A més, és bona eina per integrar els diferents vectors ambientals estudiats en altres assignatures cursades durant la carrera i permet introduir dinàmiques als estudiants que els ajudin a interrelacionar-se amb professionals de l’empresa privada, de l’administració i la universitat,del medi ambient, del patrimoni natural, dels espais naturals protegits i equipaments, de la comunicació i l’educació ambiental i la tecnologia, entre d'altres.

Es tracta d'una assignatura de 15 crèdits i per poder cursar-la amb qualitat es recomana no estar matriculat a més de dues o tres assignatures durant el semestre. Es recomana assistir al primer dia de classe amb tres temes preseleccionats i es recomana venir amb els grups (d'unes 4 persones) ja formats.

En aquest apartat trobaràs tot tipus d'informació relacionada amb el treball fi de grau dels teus estudis de Ciències Ambientals a l'Autònoma. Consulta els documents adjunts que trobaràs a continuació i els continguts que trobaràs al menú del marge esquerre.

Les dades sobre l'entrega i la defensa dels TFG estan disponibles aquí.

El calendari del 1r semestre del curs 2016-2017 el trobareu aquí:

Horari Primer Semestre TFG 2016-2017
Treball Campus Ofertes de treball, assessorament i mobilitat

Ajuts, beques i convocat˛ries. UAB Cercador Ajuts, beques i convocat˛ries. Obre el cercador i perfila la teva cerca!

CONTACTA AMB NOSALTRES

Grau de CiŔncies Ambientals Cristina Palet +34 93 581 3475