Servei de Llengües-UAB Idiomes > Suport lingüístic > Centre d'autoaprenentatge de llengües (cal)

Centre d'Autoaprenentatge de Llengües

El Servei de Llengües promou l'autonomia en tots els seus cursos i programa accions formatives basades en l'autoaprenentatge.

El Centre d'Autoaprenentatge de Llengües és l'espai que el Servei posa al teu abast perquè aprenguis llengües al teu ritme mentre fas un curs o sense fer-ne cap.

Al web del CAL trobaràs materials digitals seleccionats pels professionals del Servei de Llengües perquè puguis aprendre autònomament i materials elaborats específicament per a respondre a necessitats concretes.

Bookmark and Share
Web d'Intercanvis Lingüístics Web d'Intercanvis Lingüístics Espai virtual i social que permet posar-se en contacte amb persones interessades a fer un intercanvi lingüístic i practicar llengües de manera autònoma i flexible.
 Linguassist Recurs per a alumnes ja matriculats Incògnit Posa't a prova! Argumenta Millora les teves comunicacions Programa Connecta Connecta, la comunitat d'UAB Idiomes

CONTACTA

Suport lingüístic