A A A Contrast +/- Castellano   English
Balsells Mobility Program
(University of Colorado at Colorado Springs)
16.05.2017  -  *
El Balsells Mobility Program de la University of Colorado, Colorado Springs (UCCS) ofereix 1 beca als estudiants d’últim curs dels graus de l’Escola d’Enginyeria per a dur a terme un projecte de recerca de 3 mesos a UCCS, de Febrer a Maig 2018. La beca està dirigida a estudiants amb bon expedient acadèmic, bon nivell d’anglès i amb interès en continuar els seus estudis als EEUU a través del programa Balsells.

Per a sol·licitar aquesta beca, els estudiants interessats han d’omplir el formulari adjunt i entregar-lo a la Gestió Acadèmica de l’Escola abans del proper 24 de maig. En base a les sol·licituds rebudes es farà una priorització segons l’expedient acadèmic. La decisió final serà presa per la UCCS a principis de juliol, moment al qual, l’estudiant sel·leccionat haurà d’aportar la resta de documentació necessària.

La informació detallada del Balsells Mobility program de UCCS, incloent la documentació que caldrà que aporti l’estudiant sel·leccionat, és disponible al següent enllaç:
Forumulari sol·licitud beca Balcells (0,30 MB)

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu