A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
El Balsells Mobility Program ofereix la possibilitat d’estudiar a la Universitat de Colorado
16.05.2017  -  A través d’un conveni amb aquesta universitat, s’ofertarà una plaça per dur a terme un projecte de recerca de tres mesos.

El Balsells Mobility Program de la University of Colorado, Colorado Springs (UCCS) ofereix una beca als estudiants d’últim curs dels graus de l’Escola d’Enginyeria per a dur a terme un projecte de recerca de 3 mesos a UCCS, de febrer a maig 2018. La beca està dirigida a estudiants amb bon expedient acadèmic, bon nivell d’anglès i amb interès en continuar els seus estudis als EEUU a través del programa Balsells. A canvi, es subvenciona el trasllat fins a Colorado i el manteniment econòmic durant 3 mesos.

Per a sol·licitar aquesta beca, els estudiants interessats han d’omplir el formulari adjunt i entregar-lo a la Gestió Acadèmica de l’Escola abans del proper 24 de maig. En base a les sol·licituds rebudes es farà una priorització segons l’expedient acadèmic. La decisió final serà presa per la UCCS a principis de juliol, moment al qual, l’estudiant seleccionat haurà d’aportar la resta de documentació necessària.

Podeu consultar aquí la informació detallada del Balsells Mobility Program de UCCS, incloent la documentació que caldrà que aporti l’estudiant seleccionat i també les àrees d’investigació a les quals poden optar els alumnes interessats.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu