A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
El Consell de Colegis d’Enginyers Informàtics publica una normativa per a projectes d’enginyeria informàtica
08.05.2017  -  La normativa omple un buit en la regulació pel que fa a l’elaboració d’aquestes tipus de projectes.

El CCII ha editat una normativa- Norma Tecnica para la realizacion de la Documentacion de Proyectos en Ingenieria Informatica- que vol regular els paràmetres que han de complir els projectes basats en l’enginyeria informàtica per a poder considerar-los correctes i idonis. Fins aleshores, l’enginyeria informàtica era la única branca de les enginyeries espanyoles que no tenia un document que regulés aquest part tant important de la seva feina.

A partir de l’establiment d’uns indicadors, les empreses poden corroborar que aquells projectes contractats compleixen amb els requeriments legals establerts. També ajuda al contractant a aclarir els costos de la inversió i millora la revisió interna i les possibles auditories per a comprovar la implantació dels resultats.

Podeu consultar la normativa aquí.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu