Seminari "Pensar i difondre la hisṭria
11.02.2015 La recerca  -

Amb el títol «Dinàmiques en/de la xarxa: història i recerca 2.0», amb Teresa FÉRRIZ (Universitat Oberta de Catalunya- Projecte LletrA) & Xavier LASAUCA (Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya- R+D 2.0). Es durà a terme la tercera sessió del Seminari de treball i recerca – cursos màster i doctorat (2014-1015) Pensar i difondre la història: conflictes i processos d’identitat en la societat moderna i contemporània.

Organitza: Grup de recerca Manuscrits i Departament d'història moderna i contemporània

Sessió del divendres 22 de maig a les 10h a l'aula 218

Aquesta és la última sessió d'un seminari que consta de sis sessions amb temàtiques diverses. La intervenció d’investigadors consolidats i de joves doctors comptarà amb la discussió plantejada per un/a doctorant/da i/o investigador de la UAB. Aquest seminari pretén, doncs, oferir un espai de debat i treball.
Es vol aprofundir en qüestions essencials com són la metodologia i la historiografia a l’hora de construir un treball de recerca o una tesi doctoral.
La participació dels doctorants/des i dels estudiants dels màsters d’història és altament recomanable.

Anar a Notícies

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament d'Hisṭria Moderna i Contemporània
Edifici B