El professor Jordi Ballester, nou president de la Societat Catalana de Musicologia
El Dr. Jordi Ballester 08.04.2013 El departament  -  Jordi Ballester, professor i actual director del Departament d'Art i de Musicologia de la UAB, ha estat elegit nou president de la Societat Catalana de Musicologia, filial de l'Institut d'Estudis Catalans.

Jordi Ballester, doctor en història de l'art (especialitat de musicologia), dedica la seva recerca a la musicologia històrica, especialment a l'organologia i a la iconografia musical de finals de l'Edat Mitjana i del primer Renaixement. És autor de nombroses publicacions sobre aquests temes en revistes internacionals com Music in Art (Research Center for Music Iconography / City University of New York) o Imago Musicae. També és co-coordinador del grup d'iconografia musical de la Asociación Española de Documentación Musical (AEDOM) i membre del Study Group on Musical Iconography in European Art (de la Societat Internacional de Musicologia).

La Junta Directiva que presidirà Jordi Ballester està integrada per Emili Ros-Fàbregas (vicepresident), Josep Maria Almacellas (secretari), Xavier Daufí (tresorer) i els vocals Jordi Rifé, Josep Dolcet, Josep M. Gregori i Imma Cuscó.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies