Punt d'acollida internacional (IWP)

El International Welcome Point es una oficina del Área de Relaciones Internacionales concebida para ofrecer servicios a estudiantes, profesores y personal de administración.

A l'International Welcome Point (IWP), situat a la Plaça Cívica, els estudiants trobaran tota la informació que necessitin en arribar, podran resoldre qualsevol dubte sobre la vida acadèmica, aconseguir la targeta d'estudiant de la UAB, conèixer les activitats que es duen a terme al campus, informar-se sobre les beques disponibles, rebre atenció personalitzada per trobar allotjament, preguntar sobre els serveis de la universitat i veure a quins cursos d'idiomes es poden matricular.

Per descarregar la guia BIENVENIDO A LA UAB prem aquí. Trobaràs més informació sobre com arribar a la UAB, informació sobre l'allotjament, el cost de la vida, serveis del campus, així com números de telèfon importants.

Més informació:
International Welcome Point-IWP