A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  La facultat  Pla de seguretat  Serveis d'assitència de salut

La UAB ha desenvolupat un pla de prevenció i salut per a tots els integrants de la comunitat universitària amb l’objectiu de millorar-ne al màxim la seguretat i aconseguir un grau òptim en la prevenció dels riscos inherents a tota l’activitat laboral, docent i investigadora que s’hi duu a terme.

A continuació hi ha uns consells sobre seguretat i què cal fer en cas d'emergència, i informació sobre els serveis d'assistència a la salut dels que disposa la UAB.

Consells de seguretat i actuació en cas d'urgència
 Serveis d'assitència de salut

La UAB posa a disposició dels seus membres dues estructures interelacionades: el Servei Assistencial de Salut (SAS) i l’Equip de Primers Auxilis (EPA).

Servei Assistencial de Salut

El SAS està situat a l’eix de Medicina, a la part superior de Ciències de la Comunicació. Per a urgències, llevat de juliol i de vacances, l’horari és de 9.00 a 21.00 hores ininterrompudament; per a altres serveis, consulteu-los directament.

Ofereix els serveis següents:

Urgències mèdiques i visites
Vacunacions
Assistència psicològica
Campanyes de deshabituació tabàquica
Altres campanyes preventives i de promoció de la salut
Assessorament sanitari (malalties de transmissió sexual, etc.)

Tot l’estudiantat de la UAB té dret a la prestació d’aquests

Tots els estudiants de la UAB tenen dret a la prestació d'aquests serveis gratuïtament. Per a altres serveis o especialitats, podeu consultar el SAS (tel. 93 581 19 00, a/e: servei.salut@uab.cat)

Equip de primers auxilis dels edificis

La majoria d’edificis disposen d’un equip de primers auxilis que cobreix l’horari de 8 a 21 hores. Aquest equip està format per treballadors voluntaris que atenen en primera instància i de manera immediata els accidentats del seu edifici. Aquests voluntaris han rebut la formació necessària i estan inclosos en un programa de formació continuada. Per al desenvolupament de les tasques de primers auxilis, se’ls ha dotat d’una armilla identificadora, una farmaciola portàtil i un telèfon mòbil exclusiu. A tots els edificis (laboratoris, aules, passadissos, etc.) hi ha uns pòsters de color verd fosc amb el nom de les persones que formen l’EPA de l’edifici, l’horari que fan i el número del seu telèfon mòbil. Només cal trucar-los i posaran els protocols d’actuació en marxa de forma immediata.

Fora dels horaris del SAS i de l’equip de primers auxilis, recordeu que, si us cal, heu de trucar al telèfon d’emergències: 93 581 25 25.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2014 Universitat Autònoma de Barcelona