A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  La facultat  Centre de recursos docents

Centre de Recursos Docents

Aquest servei, que coordina la Secretària de Facultat i que compta amb una responsable tècnica, va ser creat inicialment a la Facultat de Medicina a l'any 2002 amb el doble objectiu d'intensificar l'ús de l'aprenentatge multimèdia i d'impulsar la informatització i els mitjans audiovisuals en l'àmbit de la docència, de la recerca i de la gestió. Amb el temps, s'han incorporat noves tecnologies i s'han ofert nous productes, sent un referent per a altres centres i serveis de la universitat.

Una de les eines més valorades en els àmbits de la docència i de la gestió és Polimèdia que permet enregistrar vídeos interactius i oferir de forma complementària una docència i/o una formació audiovisual. Els vídeos "Polimèdia" estan recollits a la pàgina web polimedia.uab.cat, tot i que alguns d'ells són d'accés restringit.

El Centre de Recursos Docents té una pàgina web pròpia on es pot consultar la seva oferta.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web
2017 Universitat Autònoma de Barcelona