Difusió i formació

La Universitat Autònoma de Barcelona, en col·laboració amb la resta d’universitats públiques catalanes i sota la coordinació de la Universitat Oberta de Catalunya, ha realitzat un micro-MOOC a través de Twitter sobre l’Accés Obert.
Podeu consultar tots els continguts d’aquesta iniciativa:

¿Saps què és l'Accés Obert? Video divulgatiu de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)

Sessions de formació:
Les Biblioteques de la UAB organitzen sessions de formació gratuïtes sobre diferents aspectes relacionats amb l'Accés Obert:
  • Dipòsit Digital de Documents: Accés obert i avantatges del DDD
  • Drets d'autor : Com respectar els drets d'autor de les imatges i textos inclosos en els treballs de recerca, com adquirir drets (CC) i la publicació dels treballs de recerca al DDD
  • Producció científica: la visibilitat de la recerca En què beneficia l'Accés Obert a la recerca i com es pot aplicar

Si hi esteu interessats, podeu sol·licitar una sessió de formació a la carta.

Difusió:

Difusió per als centres i grups de recerca

Els centres i grups de recerca que tenen un espai propi al DDD poden inserir un script HTML a la seva pàgina web per visualitzar la recerca dipositada al DDD.
Per fer-ho, només cal seleccionar el nom del grup o centre dins la llista i copiar i enganxar el codi HTML a la pàgina web.