Creixem junts

IMPULS I CONSOLIDACIÓ

L'equip de persones expertes d'UAB Emprèn dóna suport al creixement de les empreses constituïdes i dels projectes consolidats cercant personal necessari per als equips, potenciant la internacionalització i afavorint l'establiment d'aliances estratègiques de caràcter industrial i empresarial.

Per assolir aquest objectiu, el Programa compta amb el suport de diferents entitats nacionals i internacionals i amb iniciatives per al foment de la col·laboració i el treball en xarxa entre els emprenedors i els experts que col·laboren amb la Universitat.

Xarxa UAB d'Emprenedoria: entitats de suport i actuacions de la Universitat adreçades a impulsar l'esperit emprenedor entre tots els membres de la comunitat universitària.