Detall d'activitat

16:00

Divulgació - Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Descripció:

Com qualsevol altres habilitats socials, les declaracions i les entrevistes dels responsables de seguretat i policials requereixen el coneixement i domini de determinades tècniques que s'ensenyaran en aquest curs.

Per a més informació i inscripcions, cliqueu sobre l'enllaç.

Ubicació: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Data: Dimecres 14, Febrer de 2018 - 16:00h

Data fi: Dimecres 14, Febrer de 2018 - 20:00h

Organitzador: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Afegir al meu calendari 2018-02-14 16:00:00 2018-02-14 20:00:00 Europe/Madrid Inici del Curs en Tècniques de Comunicació Aplicades a la Investigació (Declaració Policial) Les declaracions i entrevistes que la seguretat pública (policial) i privada, i en general els investigadors, practiquen a les víctimes, testimonis i sospitosos de crims, són en general, elements crítics dels processos d'investigació.

Per a més informació i inscripcions, cliqueu sobre l'enllaç.
Escola de Prevenció i Seguretat Integral Escola de Prevenció i Seguretat Integral formacio.continuada.fuab@uab.cat