Universitat Autònoma de Barcelona > Informació acadèmica dels màsters oficials > Sol·licitud d'admissió

Sol·licitud d'admissió al màster


Abans d'iniciar la sol·licitud en línia comproveu els requisits d'accés, la documentació per a l'admissió que haureu d'escanejar i el calendari d'admissió.

La preinscripció només quedarà registrada, si s’ha realitzat el pagament de la taxa amb targeta bancària i s'ha adjuntat tota la documentació obligatòria.

PASSOS A SEGUIR:

1. Accediu a l'aplicació de la sol·licitud en línia i seleccioneu el màster que us interessa.

Per accedir a l'aplicació necessiteu un número d'identificació universitària (NIU) i una contrasenya. Per obtenir-los:

  • Si no sou estudiant de la UAB, introduïu les vostres dades identificatives per registrar-vos.
  • Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB, teniu assignat un número d'identificació universitari (NIU) i recordeu la contrasenya,  accediu directament a la sol·licitud.
  • Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB però no recordeu el número d'identificació universitari (NIU) i/o no recordeu la teva contrasenya, torneu a introduir totes les dades identificatives per tal de recuperar-los.

2. Introduïu les dades personals i acadèmiques en els diferents apartats de la sol·licitud.

3. Escanegeu els documents necessaris personals i acadèmics i adjunteu-los a la sol·licitud. Els documents s'adjunten en format .pdf, .jpg o .doc (màxim 4 MB).

4. Aboneu la taxa d'inscripció obligatòria (30,21 euros no reemborsables) amb targeta bancària de crèdit o de dèbit. (No serà necessari en el cas dels màsters Erasmus Mundus i del màster de Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management)

5. Si voleu, podeu descarregar-vos el comprovant de la sol·licitud d'admissió.

Entra a l'aplicació de la sol·licitud

CONTACTA

Àrea d'Afers Acadèmics

Enviar correu

 

 

 

 

2017 Universitat Autònoma de Barcelona