Departament de Geografia > Estudis de grau > Grau de geografia i ordenaciķ del territori (a distāncia)

Aquesta modalitat de docència dóna accés al mateix títol de Grau en Geografia i Ordenació del Territori.

Els materials docents, les consultes sobre el contingut de les assignatures, la tramesa d'exercicis i treballs i la resolució de dubtes es fa a través del Campus Virtual mitjançant aules Moodle

La modalitat de Geogr@fia online permet una gran flexibilitat horària per part de l'alumnat que gestiona el seu temps en funció de les seves preferències o de la seva disponiblitat. El professorat té uns dies setmanals de connexió per interaccionar amb l'alumnat.

Les activitats presencials d'aquesta modalitat es limiten a: una sessió presencial per assignatura, sortides i exàmens. Les sortides de camp i els exàmens presencials no afecten al conjunt de les assignatures i el calendari es fa públic a l'inici de curs. Aquestes activitats es programen en divendres i dissabtes al matí.

Algunes consideracions del Grau de Geografia en Xarxa que cal tenir en compte:
- El professorat de xarxa és presencial, i sempre que els volgueu localitzar els podreu trobar al despatx de la UAB
- El seguiment del grau és virtual, però hi ha exàmens presencials. Hi ha algun professor/a que fa exàmens virtuals, però la majoria són presencials i són obligatoris. Els exàmens acostumen a ser en divendres i dissabte al matí.
- Les sortides de camp malgrat no ser obligatòries són molt i molt recomanables. En algun cas pot ser que el professorat la consideri imprescindible. Són en dissabte.
- Hi ha trobades presencials (una per semestre) no són obligatòries, però si recomanables (també són en dissabte).
- En el moment de formalitzar la matrícula (juliol o setembre) teniu les dates de tots els exàmens, trobades presencials i sortides de camp.

Recordeu que per tal de cursar els estudis de Geografia en xarxa heu de fer la preinscripció universitària

Accedeix a tota la informació del Grau en Geografia i Ordenació del Territori en Xarxa (on line)

Si necessites flexibilitat horaria en els estudis?
Vols fer una segona carrera?
Busques un complement a la teva feina?

Si a una o a totes aquestes preguntes has respost SÍ, Fes Xarxa, estudia Geografia online

Campus Virtual Accedeix al Campus Virtual de la UAB

Informaciķ i matrícula Informaciķ general, pla d'estudis, matrícula i altres informacions d'interčs

Calendari acadčmic Calendaris dels centres amb convocatōries ordināries. Tria el teu!

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

CONTACTA AMB NOSALTRES

Anna Ortiz Guitart