Visites a la Vila Universitària

Les visites a la Vila Universitària s'inicien el 4 de juliol per tal de rebre als futurs, i també actuals, estudiants de la UAB interessats en residir dins del campus i gaudir de tots els avantatges i serveis que ofereix.

L'objectiu de la visita és veure en primera persona la residència, que està situada al mateix campus. Durant la visita els estudiants veuen un pis de cada tipologia (hi ha 5 diferents), es visiten les instal·lacions esportives i altres serveis de la residència (restauració, aules d'activitats i estudi, bugaderia i supermercat).

L'horari de les visites és de dilluns a dijous a les 16.00h i divendres a les 12.00h. El període de visites finalitza el 25 de juliol.

Per realitzar la inscripció cal que truqueu al 935 81 70 04. Per tal de donar el millor servei i poder gestionar el nombre de participants en cada visita de manera adient, us demanem que ens contacteu amb una antelació mínima de 48 hores.

Trobareu més informació a la pàgina web de la Vila Universitària.