Fira Màsters Facultat de Filosofia i Lletres

A mitjans de maig la Facultat de Filosofia i Lletres organitza una fira per presentar l’oferta de màsters 2017-2018. Durant tota la setmana es programaran xerrades informatives a càrrec dels coordinadors i coordinadores dels Màsters on seran ateses les consultes dels estudiants interessats.

La Facultat de Filosofia i Lletres ofereix 23 màsters oficials. Aquests programes aporten a l'estudiant una formació avançada, orientada tant a l'especialització professional com a la iniciació a la recerca.

Podeu trobar informació detallada dels màsters en aquest enllaç. Per sol·licitar l'accés a un dels màsters de la Facultat, cal que realitzeu una sol·licitud d'admissió en línia aquí (Si no sou estudiant de la UAB, introduïu les vostres dades identificatives per registrar-vos.)