Dissabtes de les Ciències Ambientals

Les Ciències Ambientals estudien, des d'una perspectiva interdisciplinar, el conjunt de qüestions relacionades amb el medi ambient i ofereixen eines per resoldre-les. Entenem el medi ambient com el conjunt d’interrelacions que es produeixen entre el medi físic i biològic per una banda i les societats que l’habiten i transformen.

Els "Dissabtes de les Ciències Ambientals" són un conjunt de seminaris que volen donar a conèixer els darrers progressos en les Ciències Ambientals i apropar-los als estudiants i professionals interessats en els temes ambientals més actuals, presentats per reconeguts professors i investigadors de la UAB.

A qui s'adreça?
A alumnes i professors de batxillerat, però també obert a estudiants de Ciències Ambientals i professionals del sector.

Dates de l'activitat
Les conferències tenen lloc els mesos de febrer i març. La data límit per inscriure's és finals de gener.

Web de "Els Dissabtes de les Ciències Ambientals"