Dissabtes de la Física

Una part de les nostres vides està lligada amb la tecnologia derivada dels principis de la física. No serà hora, doncs, de conèixer aquests principis? "Els Dissabtes de la Física" volen ajudar a aquest objectiu amb una sèrie conferències que tracten de temes ben diferents. Volem oferir-vos una panoràmica de l'ampli i apassionant món de la física, que completarem amb visites als diferents laboratoris de docència i de recerca de la UAB.

Tots els dissabtes del 3 de febrer al 3 de març es realitzaran les sessions de física, a la sala d’actes de les facultats de Ciències i Biociències. La primera conferència es titula “Quanta quàntica" i estarà impartida per Anna Sanpera, professora d'investigació ICREA. La sessió del dia 10 de febrer anirà de la mà d’Ana Belén González, cap del projecte European Photonics, que explicarà les aplicacions de la física quàntica al món real. La resta de sessions seguiran la mateixa estructura: una benvinguda a les 9 h, l’inici de la conferència a les 10 h, una petita pausa i, per acabar, vídeos, demostracions i visites als laboratoris fins a les 13 h.

Els Dissabtes de Física s'adrecen a estudiants de batxillerat que tinguin interès pels temes científics, especialment per la física. Els professors també hi són benvinguts.

Web de "Els Dissabtes de la Física"