Màsters i Postgraus

Procés d'admissió

1.  Sol·licitud d'admissió

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits d'accés i així garantir un ambient de treball òptim. Pots sol·licitar l'admissió de manera online (més avall t'expliquem com).

2. Requisits d’admissió

El requisit general per accedir a un màster de formació permanent o un diploma d'especialització és tenir un títol universitari de grau o equiparable (mínim 180 crèdits ECTS o 3 cursos acadèmics).

Fins al curs 22/23 algunes diplomatures de postgrau poden, excepcionalment, admetre estudiants sense estudis de grau, als quals s'expedeix un certificat en comptes del diploma. A partir del curs 23/24, amb l’aplicació del Reial Decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s’estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la seva qualitat, ja no serà possible en cap cas.

3. Documentació requerida:

- Títol de grau universitari o equiparable, o bé, si encara no el tens, el certificat substitutori o bé el resguard de sol·licitud del títol i el d'abonament de les taxes (si encara no el tens)
- DNI, NIE o passaport vigent
- Expedient acadèmic
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)
- Currículum vitae
- Carta de presentació del candidat

4. Sol·licita l'admissió 

Pots fer-ho on-line. Abans que res escaneja la documentació necessària per a tenir-la a punt.


Sol·licitud d'admissió online

L'aplicatiu et demanarà que seleccionis en un desplegable el codi d'estudi i l'edició del programa al qual et vols inscriure. 

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

•    Inscripció amb NIU: si ets o has sigut estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció). 
     
•    Inscripció sense NIU: si no has sigut estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'obtenció del NIU i el manual d'inscripció). 
    

5. Admissió

La coordinació dels estudis seleccionarà els candidats a partir la documentació aportada. 

Et notificarem el resultat per correu electrònic. Si no el reps et recomanem que revisis la safata de correu brossa del teu correu electrònic. 

Si superes l'admissió, en el mail de notificació t'explicarem com has de procedir per formalitzar la matrícula

 
INFORMACIÓ PER A ESTUDIANTS INTERNACIONALS:

- És recomanable fer la matrícula al més aviat possible per facilitar tot el procés d’obtenció de visat i altres aspectes pràctics relacionats amb l'arribada i l'estada a la UAB

- Important: en el moment de la matrícula has de presentar els originals de tota la documentació que s'hagi enviat escanejada.

- No és necessari que tinguis el títol legalitzat fins al moment de la matrícula. Consulta en aquest enllaç com legalitzar els documents necessaris.

- En aquest enllaç pots trobar tota la informació pràctica necessària per tramitar visats, preparar documentació, allotjament, etc.