Tots els màsters propis i postgraus

Nom Inici Modalitat Díptic Sol·licitud d'Informació
Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius
5% dte. Alumni ESAGED/
10% dte. Alumni Premium
Del 8 d'octubre de 2018 al 29 de setembre de 2020 Online
Postgrau en Gestió de Documents Electrònics
5% dte. Alumni ESAGED/
10% dte. Alumni Premium
Del 12 de novembre de 2018 al 2 de novembre de 2020 Semipresencial
Més informació
Postgrau en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics Del 30 d'octubre de 2017 al 26 de juliol de 2019 Online
Més informació

Podeu consultar més cursos d'especialització al web de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya.

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest e-mail seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el seu consentiment. Aquestes dades podran ser comunicades a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar l'e-mail sol·licitant "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’art. 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat envieu un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el següent text a l’assumpte: no accepto correus electrònics, o altres mitjans de comunicació electrònica equivalent, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.