Descomptes cursos UAB Idiomes

UAB Idiomes t’ofereix facilitats i descomptes en la matrícula:

UAB Idiomes Campus

• 10 % de descompte en els cursos presencials d'alemany, anglès, francès, italià i japonès si et matricules abans del 15 de setembre de 2016.
  • 15 % en l’import del curs més econòmic si aprens més d’una llengua.
  • 5 % per a famílies monoparentals.
  • 5 % per a famílies nombroses.
  • 5 % si ens portes un alumne de fora de la UAB
  • 5 % per a persones amb el certificat de discapacitat igual o superior al 33 %
  • 5% de descompte a les persones que hagin presentat la sol·licitud d'acreditació de caràcter econòmic a l'efecte de formalitzar la matrícula universitària com a becaris ique compleixin els requisits

Possibilitat de pagament fraccionat mitjançant préstec

Si ets alumne de nou accés del curs 2016-2017, podràs sol·licitar les beques d'UAB Idiomes que es publicaran al gener del 2017.

Si has començat a estudiar a la universitat el curs 2014-2015 o el curs 2015-16, aprofita les subvencions del  Programa Parla3 per estudiar una llengua estrangera o acreditar un nivell d'idioma.

Atenció: els descomptes no són acumulables

UAB Idiomes Barcelona

Si ets antic alumne o pertanys a l’esfera UAB gaudiràs de descomptes en la reserva de plaça dels nostres cursos

• 20 € en la matrícula del curs sènior
  • 35 € en la matrícula del curs de conversa
  • 50 € en la matrícula del curs general
  • 60 € en la matrícula del curs sènior si reserves tot l’any
  • 100 € en la matrícula en el segon quadrimestre del curs general si el pagues per avançat.

També pots aprofitar aquest descompte si pertanys a alguna de les empreses associades a UAB Idiomes Barcelona o si tens un familiar de primer grau estudiant amb nosaltres.