Cursos d'especialització en Arxivística i Gestió de Documents

Fitxa del Programa

Díptic Informatiu

Sol·licitud d'Informació
Curs en Implantació de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30300/30301 Del 9 de maig
al 4 de juliol de 2019
Més informació
Curs en Auditoria de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30301 Del 11 de febrer
al 2 d'abril de 2019
Més informació
Curs en Arxius i Drets Humans: Referents Internacionals en Contextos de Postconflicte Del 9 d'octubre de 2018 al 30 d'abril de 2019
Curs en Gestió de Documents i Arxiu a l'Empresa
Del 30 d'octubre
al 18 de desembre 2018
Més informació

Podeu consultar més cursos d'especialització al web de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya.

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest correu seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el vostre consentiment. Aquestes dades es podran comunicar a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar un correu per sol·licitar "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’article 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat heu d'enviar un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el text següent a l’assumpte: No accepto correus electrònics, o altres comunicacions electròniques equivalents, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.