Estudiants

Les apps de la UAB

Consulta de notes

Consulta les teves notes així com el nombre de crèdits, el tipus d'assignatura, etc. Si alguna nota és provisional, t'indicarà el dia, hora i lloc de la revisió.

Enquestes

Aplicació per emplenar les enquestes d'avaluació de l'actuació docent del professorat. L'enquesta està disponible al final de cada semestre.

Catàleg de les biblioteques

Permet fer una cerca al catàleg per paraula clau, veure els resultats ordenats per rellevància, accedir als recursos digitals lliures, desar la referència...

Falsos amics

Aplicació que ajuda a l'usuari a identificar paraules en diferents llengües romàniques que s'escriuen pràcticament igual però que volen dir coses diferents.

Incidències 2.0

Sistema gratuït, en temps real, de l'estat de la xarxa de transport públic de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. Permet als seu usuaris notificar les incidències.

App&Town

Mostra la millor ruta per a accedir al campus en qualsevol dels mitjans de transport disponibles tenint en compte les possibles incidències del dia.

FMUAB

Posa't la festa a la butxaca amb l'app de FMUAB. Hi trobaràs el programa d'activitats, el mapa d'on es desenvolupen, informació sobre el transport o el telèfon per emergències.

Portes Obertes UAB

Informació pràctica per als futurs estudiants que assisteixen a les Portes Obertes de la UAB, amb les xerrades, mapes i novetats de cada edició.

Accés a web app >

Busos UAB

App que facilita la mobilitat dins el Campus amb autobús. Permet saber el temps restant de pas del bus a cada parada, les línies i les parades més pròximes.

Accés a web app >