Treball Campus > Estudiants i titulats > Com accedir a les ofertes

Com accedir a les ofertes

Per accedir a les ofertes de pràctiques extracurriculars cal ser estudiant de la UAB i registrar-se a NEXUS –l’aplicació de gestió de les ofertes de treball, les pràctiques i les activitats d'orientació professional de Treball Campus–.

A les ofertes de feina hi poden accedir tant els estudiants i titulats de la UAB, com totes les persones que es registrin a NEXUS.

Així doncs, si vols
  • visualitzar el tauler d’ofertes,
  • participar com a candidat en els processos de selecció
  • i fer un seguiment d’aquests processos,
cal que et registris a NEXUS, emplenis les teves dades curriculars i afegeixis el teu CV en format PDF.

Si ja tens una vinculació prèvia amb la UAB, pots registrar-te a NEXUS amb el teu NIU i la teva paraula de pas en aquest enllaç:

Alta candidat de la UAB

En cas que hagis oblidat el teu NIU i/o paraula de pas o tinguis qualsevol dubte, contacta’ns a Treball.Campus@uab.cat o al 93 581 28 00.

Si no tens cap vinculació prèvia amb la UAB i/o amb Treball Campus (el seu Servei d’Ocupabilitat), pots registrar-te a NEXUS en el següent enllaç:

Alta candidat extern

Durant el procés d'alta rebràs un missatge via correu electrònic a l'adreça que hagis indicat, on se’t facilitarà el Número d'Identificació Universitari (NIU) –equivalent al teu “nom d’usuari”– i les instruccions per obtenir la teva paraula de pas –és a dir, la teva contrasenya–, que serà efectiva en un màxim de 2 hores (mentrestant, durant el procés d'alta, es podrà dur a terme el registre inicial amb tota normalitat).

Si tens qualsevol dubte, contacta’ns a Treball.Campus@uab.cat o al 93 581 28 00.

Contacta: Servei d'Ocupabilitat

Edifici N, Campus UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

s.ocupabilitat@uab.cat

2017 Universitat Autònoma de Barcelona