A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Treball fi de grau  Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ
Presentaciˇ
 Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ
Desenvolupament i seguiment
Orientacions i estructura de la mem˛ria
Lliurament i defensa
Criteris d'avaluaciˇ
Calendari del procÚs

Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ

S’obriran dos terminis per poder escollir temàtica i tutor de TFG, un termini al mes d’octubre on s’ofertaran tots els treballs i un segon termini al mes de febrer on s’ofertaran només els treballs que hagin quedat vacants del primer termini.

Per poder tenir l’opció d’escollir temàtica i tutor de TFG s’ha de tenir matriculada l’assignatura de Treball fi de Grau.

És per això que es recomana que l'estudiant matriculi el TFG en el període ordinari que tingui assignat per matricular la resta de les assignatures, o com a molt en el primer termini de modificacions de matrícula. Si ho creu convenient també ho podrà fer el mes de febrer en el període de modificació de matricula establert en el calendari administratiu, en aquest cas l’elecció de la temàtica i tutor de TFG l’haurà de formalitzar en el segon termini.

Per poder matricular el Treball de Fi de Grau, cal haver superat com a mínim dos terços del total de crèdits del pla d'estudis.

El TFG és una tasca que l'estudiant ha de desenvolupar individualment. El producte del TFG ha de ser diferent i individualitzat per a cada estudiant, sense que això impedeixi que els estudiants puguin compartir coneixements i fer part de la recerca conjuntament.

Temàtiques per al curs 2017-2018:

Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Social (pendent de publicar)
Temàtiques amb places vacants per al Grau de Pedagogia (pendent de publicar)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Infantil (pendent de publicar)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Primària (pendent de publicar)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Primària - docència en anglès (pendent de publicar)

Procés d'elecció de temàtica i de consulta de temàtica assignada:

S'ha de formalitzar per via telemàtica a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat : ALUMNES: Inscripció al Treball de Fi d'Estudis
Trobareu l'enllaç a l'últim ítem de la columna ALUMNES.

INSTRUCCIONS PER FER LA  SOL·LICITUD

Calendari del procés:

Al llarg del mes d'octubre de 2017, es va dur a terme el procés d'elecció i assignació de temàtica dels Treballs Fi de Graus. Els alumnes poden consultar la temàtica i tutor assignats a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat : ALUMNES: Matrícula i expedient: Consulta de l'expedient acedèmic i les qualificacions: botó: "el meu expedient": us mostrarà la relació d'assignatures, heu de localitzar la de "TFG" que us mostrarà tota aquesta informació.

Per als alumnes que tenen assignada una temàtica sense tutor podràn consultar la informació sobre la consulta de l'expedient acadèmic a partir de la darrera quinzena del mes de gener.

Els estudiants que formalitzin la matrícula del TFG en el mes de febrer podran escollir la temàtica entre les vacants que quedin lliures un cop tancat el primer període del procés realitzat el mes d'octubre.

Així mateix, els estudiants amb temàtica assignada i que vulguin un canvi podran sol·licitar-lo en aquest període.

Propers terminis a tenir en compte:

Del 12 al 16 de Febrer:

ELs estudiants que no estan matriculats al TFG i tenen la intenció de fer-ho en el present curs acadèmic, poden sol·licitar la modificació de matrícula, a la Gestió Acadèmica del centre:

La modificació de la matrícula es resoldrà el mateix dia de la presentació per tal que pugueu formalitzar l'elecció de la temàtica.

Del 21 al 22 de Febrer:

(1) Estudiants que no tenen temàtica assignada: han de fer la sol.licitud per via telemàtica.
(2) Estudiants amb temàtica assignada en el mes d’Octubre que vulguin demanar una modificació, podran fer-ho en aquest termini. En aquest cas hauran de trametre la seva petició per correu electrònic a través de l’adreça de correu electrònic que té assignat per la universitat (e-campus.uab.cat): la petició l’haurà d’adreçar al correu electrònic de la Gestió Acadèmica del centre (ga.c.educacio@uab.cat), a Assumpte haurà d’indicar: Canvi temàtica TFG assignat a l’Octubre, explicant el motiu pel qual sol·licita el canvi. Hauran d’escollir nova temàtica d’entre les temàtiques amb places vacants.

S’hauran de sol·licitar fins a 2 temàtiques per ordre de preferència.

26 de Febrer:

1ª assignació del TFG: l’estudiant podrà consultar de l’assignació de TFG que es farà per rigorós ordre d'expedient acadèmic. És a dir, en cas que hi hagi més demanda que oferta en alguna de les temàtiques, se li assignarà el TFG a l'estudiant que tingui un millor expedient acadèmic.

26 a 27 de Febrer:

L'estudiant que no estigui d'acord amb el TFG assignat haurà de trametre un correu a través de l’adreça de correu electrònic que té assignat per la universitat (e-campus.uab.cat): la petició l’haurà d’adreçar al correu electrònic de la Gestió Acadèmica del centre (ga.c.educacio@uab.cat), a Assumpte haurà d'indicar: Al·legacions al TFG assignat. En el contingut del correu haurà d'argumentar els motius pels quals demana un canvi en l'assignació i només podrà optar als TFG amb places vacants.

02 de Març:

l’estudiant que havia quedat sense assignació podrà consultar per via telemàtica l’assignació definitiva del TFG.

Inici Mapa web Video inauguraciˇ
2017 Universitat Aut˛noma de Barcelona