A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Treball fi de grau  Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ
Presentaciˇ
 Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ
Desenvolupament i seguiment
Orientacions i estructura de la mem˛ria
Lliurament i defensa
Criteris d'avaluaciˇ
Calendari del procÚs

Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ

S’obriran dos terminis per poder escollir temàtica i tutor de TFG, un termini al mes d’octubre on s’ofertaran tots els treballs i un segon termini al mes de febrer on s’ofertaran només els treballs que hagin quedat vacants del primer termini.

Per poder tenir l’opció d’escollir temàtica i tutor de TFG s’ha de tenir matriculada l’assignatura de Treball fi de Grau.

És per això que es recomana que l'estudiant matriculi el TFG en el període ordinari que tingui assignat per matricular la resta de les assignatures, o com a molt en el primer termini de modificacions de matrícula. Si ho creu convenient també ho podrà fer el mes de febrer en el període de modificació de matricula establert en el calendari administratiu, en aquest cas l’elecció de la temàtica i tutor de TFG l’haurà de formalitzar en el segon termini.

Per poder matricular el Treball de Fi de Grau, cal haver superat com a mínim dos terços del total de crèdits del pla d'estudis.

El TFG és una tasca que l'estudiant ha de desenvolupar individualment. El producte del TFG ha de ser diferent i individualitzat per a cada estudiant, sense que això impedeixi que els estudiants puguin compartir coneixements i fer part de la recerca conjuntament.

Temàtiques per al curs 2017-2018:

Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Social (després de la primera assignació)
Temàtiques amb places vacants per al Grau de Pedagogia (després de la primera assignació)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Infantil (després de la primera assignació)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Primària (després de la primera assignació)
Temàtiques amb places vacants per al Grau d'Educació Primària - docència en anglès (després de la primera assignació)

Procés d'elecció de temàtica i de consulta de temàtica assignada:

S'ha de formalitzar per via telemàtica a través del portal web de Secretaria virtual: http://sia.uab.cat : ALUMNES: Inscripció al Treball de Fi d'Estudis
Trobareu l'enllaç a l'últim ítem de la columna ALUMNES.

INSTRUCCIONS PER FER LA  SOL·LICITUD

Calendari del procés:

Del 26-09 al 06-10-2017: cada estudiant podrà visualitzar les temàtiques publicades i podrà temptejar diferents possibilitats de TFG i sol·licitar tutories amb el professorat responsable de les temàtiques que li interessin per tal de poder demanar més informació.

Del 18 al 27-09-2017: els estudiants que no estiguin matriculats del TFG i tenen la intenció de fer-lo en el present curs acadèmic, tindran la possibilitat de modificar la seva de matrícula, bé utilitzant l’autoservei de modificació de matrícula a través del portal web de Secretaria virtual, bé presentant una sol.licitud a la Gestió Acadèmica del centre. La modificació de la matrícula es resoldrà el mateix dia de la presentació per tal que puguin formalitzar l’elecció de la temàtica de TFG.

Del 02 al 09-10-2017: els estudiants matriculats al TFG podran formalitzar la inscripció.S’hauran de sol.licitar entre 6 i 8 temàtiques per ordre de preferència.

13-10-2017: primera assignació del TFG: l’estudiant podrà consultar l’assignació de TFG que es farà per rigorós ordre d'expedient acadèmic. És a dir, en cas que hi hagi més demanda que oferta en alguna de les temàtiques, se li assignarà el TFG a l'estudiant que tingui un millor expedient acadèmic.

Assignació per al Grau d'Educació Social
Assignació per al Grau de Pedagogia
Assignació per al Grau d'Educació Infantil
Assignació per al Grau d'Educació Primària
Assignació per al Grau d'Educació Primària - docència en anglès

Del 13 al 17-10-2017: l'estudiant que no estigui d'acord amb el TFG assignat haurà de trametre un correu a través de l’adreça de correu electrònic que té assignat per la universitat (e-campus.uab.cat): la petició l’haurà d’adreçar al correu electrònic de la Gestió Acadèmica del centre (ga.c.educacio@uab.cat), a Assumpte haurà d'indicar: Al.legacions al TFG assignat. En el contingut del correu haurà d'argumentar els motius pels quals demana un canvi en l'assignació i només podrà optar als TFG amb places vacants.

L’estudiant que hagi quedat sense assignació podrà accedir novament a formalitzar una nova sol.licitud de temàtiques entre les temàtiques vacants.

20-10-2017: segona assignació del TFG: l’estudiant que havia quedat sense assignació o que havia demanat un canvi en l’assignació podrà consultar per via telamàtica l’assignació definitiva del TFG.

2a Assignació per al Grau d'Educació Social
2a Assignació per al Grau de Pedagogia
2a Assignació per al Grau en Educació Infantil
2a Assignació per al Grau d'Educació Primària
2a Assignació per al Grau d'Educació Primària - docència en anglès

Febrer:

Els estudiants que formalitzin la matrícula del TFG en el mes de febrer podran escollir la temàtica entre les vacants que quedin disponibles un cop tancat el primer període del procés realitzat el mes d’octubre.

Inici Mapa web Video inauguraciˇ
2017 Universitat Aut˛noma de Barcelona