A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Treball fi de grau
 Presentaciˇ
Elecciˇ de temÓtica i matriculaciˇ
Desenvolupament i seguiment
Orientacions i estructura de la mem˛ria
Lliurament i defensa
Criteris d'avaluaciˇ
Calendari del procÚs

Presentaciˇ

El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació.

Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant (amb el vist-i-plau del seu tutor) pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. També hi ha la possibilitat d'elaborar un treball d'aprofundiment o informe sobre una temàtica específica o transversal. Sota aquesta premissa es podrien plantejar dues alternatives de treball. Una primera associada a les pràctiques externes realitzades, siguin o no les pràctiques de 4t, i una segona sense vinculació directa a les pràctiques externes.

En qualsevol dels casos el TFG haurà de tenir un marc teòric i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associades al grau que hagi cursat l'estudiant.

El TFG, opcionalment, pot anar associat a la menció. Caldria emfatitzar, però, la idea que el TFG ha d'incidir en les competències treballades al llarg de tot el grau.

Inici Mapa web Video inauguraciˇ
2017 Universitat Aut˛noma de Barcelona