A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  MÓsters oficials  Mu en formaciˇ de professorat d'educaciˇ secundÓria obligat˛ria i batxillerat, formaciˇ professional i ensenyament d'idiomes
MU en Biblioteca Escolar i Promociˇ de la Lectura
MU en Recerca en Educaciˇ
MU en Psicopedagogia
 MU en Formaciˇ de Professorat d'Educaciˇ SecundÓria Obligat˛ria i Batxillerat, Formaciˇ Professional i Ensenyament d'Idiomes

Formaciˇ de Professorat d'Educaciˇ SecundÓria

Especialitat Matemàtiques:

Horaris del curs 2017/2018

Professorat del curs 2017/2018

Aulari del curs 2017/2018

Les sessions presencials es faran als edificis Ramon Turró i Roger de Llúria a la la Universitat Pompeu Fabra. La distribució de grup / edifici / aula s'especifica a l'enllaç d'aulari.

Resta d'especialitats:

Horaris del curs 2017/2018

Aulari  del curs 2017/2018

Professorat del curs 2017/2018

Avisos Importants:

La distribució final de les especialitats, així com l'oferta de places, és competència de la Generalitat de Catalunya. Es recomana consultar el seu web per informacions relatives a les especialitats que s'ofereixen a cada universitat, i a l'accés al Màster.

IMPORTANT: es recomana imprimir els horaris i tenir-los davant, en el moment de fer la matrícula. Només d'aquesta manera tindràs clar de quin grup t'estàs matriculant, i evitaràs solapaments entre assignatures. Has de tenir en compte que les modificacions de matrícula tenen un cost econòmic, que et pots estalviar consultant bé els horaris de cada grup.
Inici Mapa web Video inauguraciˇ
2017 Universitat Aut˛noma de Barcelona