FAS > Discapacitat > Estudiants > Guia de serveis > Inserció laboral - uab impuls

Tornar a la Guia de serveis

El Programa - UABImpuls que es desenvolupa conjuntament des del Servei d'Atenció a la Discapacitat - PIUNE i el Servei d'Ocupabilitat de la UAB, té l’objectiu de facilitar la inserció en el mercat de treball d'estudiants i titulats de la UAB amb discapacitat o en situació de risc d’exclusió social

Amb aquesta finalitat, ofereix serveis tant als estudiants i titulats amb discapacitat com a les empreses:

Serveis als estudiants i titulats amb discapacitat:

-Acompanyar en la definició d'objectius a curt i mig termini.
-Assessorar en la confecció de les diferents eines de recerca de feina (Currículum Vitae, Carta de presentació, etc).
-Informar sobre diferents canals de recerca de feina.
-Recomanar activitats per desenvolupar competències transversals clau (autoconeixement, comunicació, responsabilitat, organització, proactivitat, treball en equip).
-Orientar per afrontar els processos de selecció.
Díptic UAB Impuls...Busques feina?

Serveis les empreses:

-Assessorament sobre bonificacions i desgravacions fiscals.
-Difusió de les ofertes i preselecció de les persones candidates.
-Assessorament en l’adaptació al lloc de feina i seguiment de la contractació.
-Accions de sensibilització i/o accions de formació.
Díptic UAB Impuls...Busques talent?

Per a més informació podeu adreçar-vos a les oficines del PIUNE o de Treball Campus (situats a la Plaça Cívica) o enviar un correu electrònic a fas.uab.impuls@uab.cat.

UAB Impuls rep el suport de lObra Social "la Caixa", en el marc del programa Incorpora i del Consell Social.

Per saber una mica més del programa podeu veure el reportatge que va fer Canal Terrassa: