Vine a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral a les Jornades de Portes Obertes!

Jornades de Portes Obertes de l'Escola

L'Escola celebra unes Jornades de Portes Obertes divendres 13 de juliol per donar a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online) als futurs estudiants universitaris. Després de les sessions informatives es realitzarà una visita a les instal·lacions del Centre. Les inscripcions ja estan obertes.

14/05/2018

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral obrirà les seves portes divendres 13 de juliol, amb motiu de les Jornades de Portes Obertes. Ja podeu inscriure-us a les jornades, clicant al següent enllaç:

Les jornades inclouen una xerrada informativa sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat presencial i online), i una posterior visita guiada a les instal·lacions de l'Escola.

El centre també dóna la oportunitat de realitzar una visita personalitzada. Si esteu interessats en concertar una visita, consulteu el següent enllaç.