Últims dies per presentar propostes al Premi CIEU-FUABformació 2017

Convocatòria Premi CIEU idea més innovadora 2017

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) celebra cada any un premi la idea més innovadora per fomentar l'esperit dinàmic i innovador dels estudiants de l'Escola i de la UAB.

10/11/2017

El CIEU ha convocat el VIII Premi a la idea més emprenedora, dirigit principalment als estudiants de tots els cursos o titulacions de la FUABformació. així com la resta d'estudiants de la UAB.

Els participants, que poden presentar-se en grup o individualment, han d'enviar les seves propostes a través d'aquest formulari de registre i fitxa de participació, abans del 5 de desembre de 2017.

L’entrega de premis serà el dijous 14 de desembre de 2017, a les 19:30 hores, a la Sala Lluís Vives I de l’Hotel Campus UAB.

El premi constarà d'un certificat d'acreditació i una dotació econòmica de 1.500 euros, repartida entre les dues categories que opten al premi:

·        La categoria FUABformació (EUTDH, EPSI i ESAGED)
·        La categoria Resta de la UAB

De cada categoria s'escollirà una primera (350 €), segona (250 €) i tercera (150 €) posició.

Per a més informació, consulta les bases o posa't en contacte amb la organització, a través del correu cieu.fuab@uab.cat, o trucant el 663 090 323.