Tot a punt per la MILID Doctoral Summer School 2017

Campus Doctorands 2017

La MILID Doctoral Summer School 2017, organitzada pel Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la UAB, tindrà lloc els dies 5, 6 i 7 de juliol a Barcelona. La programació completa d'activitats es publicaran pròximament.

12/06/2017

La MILID Doctoral Summer School 2017, organitzada pel Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la UAB, tindrà lloc els dies 5, 6 i 7 de juliol a Barcelona. Durant aquests dies, s'ha previst la celebració de diferents conferències, seminaris i trobades de recerca. La programació completa d'activitats que tindran lloc durant la MILID Doctoral Summer School 2017 es publicaran pròximament.

Aquesta trobada reunirà experts, convidats i estudiants de diferents països, amb l'objectiu d'establir acords d'intercanvi, treball en xarxa i altres formes de col·laboració acadèmica. Durant les jornades es fomentaran els espais de trobada i treball en grup per al desenvolupament dels projectes de tesi doctoral a través d'una metodologia enfocada a la discussió i l'intercanvi d'idees.

En el següent enllaç podeu consultar el programa provisional.