Taula rodona "40 anys de la televisió en català"

El proper dilluns 6 de març a les 11 h. l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà una taula rodona sobre "40 anys de la televisió en català".

27/02/2017

La taula rodona comptarà amb la participació de  Salvador Alsius, vicepresident del Consell  de l’Audiovisual de Catalunya; Bibiana Ballbé, periodista; Charo Lacalle, catedrática de Periodisme i professora de la facultat;  Cristina Puig, periodista  i Sergi Schaaff, realitzador de televisió . L’acte el moderarà la professora Elisabet Garcia, vicedegana d’Ordenació Acadèmica  de la facultat  i serà presentat per la degana, la professora Maria José Recoder .

Aquesta és la tercera taula rodona que es programa a la Facultat dins del marc de la celebració dels 40 anys de les primeres promocions de llicenciats en Ciències de la Informació, seccions de Periodisme i de Publicitat. Aquests debats serveixen per a reflexionar sobre com han evolucionat els diferents mitjans de comunicació al llarg dels darrers 40 anys i com es projecten cap al segle XXI.