Serveis mínims de transport, a l’agost 2018

FGC afectacions fins al setembre

Consulta els serveis mínims del transport per accedir al Campus de la UAB, des del sistema de bus intern de la UAB, fins a les línies de Rodalies-Renfe i FGC, o el servei de bus interurbà.

26/07/2018

Els serveis mínims de transport del mes d’agost per accedir al Campus de la UAB són les següents:

Servei de bus intern UAB:

• De l’1 al 3 d’agost (ambdós inclosos) i del 27 al 31 d’agost (ambdós inclosos):
  • Les línies L1 i L2 donaran servei en funció de les arribades i sortides dels trens de la R8.
  • Les línies L4 i L5 no donaran servei.
  • La L3 sortides cada 30 minuts aproximadament.
  • Del 4 al 26 d’agost (ambdós inclosos) no hi haurà servei de bus. Podeu consultar els horaris aquí.

Línies de Rodalies – RENFE:

• La R8 funcionarà amb normalitat. Consultar els horaris aquí.
  • Del 30 de juliol al 26 d’agost (ambdós inclosos) no circularan els trens de la línia R7.

Línies de FGC:

• El servei de FGC funcionarà amb normalitat. Consultar els horaris aquí.
  • Cal afegir que hi haurà afectacions al servei de FGC fins al mes de setembre, amb motiu de les obres que s’estan realitzant als barris de Can Feu i Gràcia de Sabadell. Hi ha previstos talls del servei de FGC a la línia Barcelona-Vallès. S'ha posat en funcionament un servei de transport alternatiu que permetrà arribar al campus de la UAB. Més informació aquí.

Servei de bus interurbà:

• L’E3 funcionarà amb normalitat. Consultar els horaris aquí.
  • La resta de línies interurbanes no donaran servei durant el mes d’agost. Per a conèixer les dates d’inici de cada línia, pel proper curs 2017-18, consultar les webs de cada operador.

Servei BiciUAB:

• Durant el servei d’agost el servei BiciUAB romandrà tancat. Primer dia d’obertura: 2 de setembre. Per a més informació fer clic aquí.

Mobilitat al Campus UAB

Per a obtenir més informació sobre la mobilitat i el transport al Campus, podeu consultar la web fent clic aquí.

Per a planificar rutes d’origen i/o accés al Campus de la UAB, podeu fer servir l’aplicació web App&Town UAB fent clic aquí.